Veelgestelde vragen
Heb je een vraag over je aankoop? Bespaar tijd door het vinden van een antwoord in een paar klikken.
Hulp nodig?
Heb je een vraag over je aankoop? Bespaar tijd door het vinden van een antwoord in een paar klikken.
Hoe krijg ik meer informatie over een product?
Hoe controleer ik of een onderdeel of accessoire compatibel is met mijn product?
Kan ik mijn bestelling wijzigen, een item annuleren of mijn bestelling annuleren?
Hoe recycle ik mijn oude product?
Hoe lang wordt mijn bestelgeschiedenis bewaard?Hoe lang wordt mijn bestelgeschiedenis bewaard?
Hoe bestel ik een onderdeel of accessoire?
Hoe bestel ik kookapparatuur of een apparaat?
Hoe kan ik mijn bezorgadres wijzigen?
Mijn bestelling is geannuleerd. Wat moet ik doen?
Hoe kan ik de voortgang van mijn bestelling volgen?
Is mijn product op voorraad?
Is mijn onderdeel/accessoire op voorraad?
Ik kan niet meer dan 5 exemplaren van hetzelfde item bestellen.
Moet ik een account maken om een bestelling te plaatsen?
Ik heb geen e-mailadres. Hoe plaats ik een bestelling?
Waarom is mijn bestelstatus ‘In behandeling’ terwijl ik er al voor heb betaald?
Hoe kan ik herkennen of een bericht echt van Tefal afkomstig is?
Ik heb een bericht ontvangen over mijn bestelling dat niet lijkt te kloppen. Wat moet ik doen?
Hoe betaal ik mijn bestelling op de website?
Hoe veilig zijn betalingen met een creditcard?
Hoe gebruik ik een kortingscode?
Wat moet ik doen als ik een foutmelding krijg wanneer ik een kortingscode opgeef?
Mijn betaling is mislukt.
Waar kan ik mijn factuur bekijken en downloaden?
Kan ik in termijnen betalen?
Wordt een betaling meer dan één keer in rekening gebracht als ik de betaalpagina per ongeluk vernieuw?
Ik ben benaderd door iemand die claimt van Tefal te zijn en vraagt om betalingsinformatie. Is dit legitiem?
Voorwaarden
Betalingskosten in termijnen
Waarom verschijnt mijn termijnbestelling niet in mijn account?
Als ik besluit om in meerdere termijnen te betalen, heb ik dan dezelfde garanties en hetzelfde herroepingsrecht?
Hoe verloopt de terugbetaling bij een gehele of gedeeltelijke retourzending van een bestelling die in meerdere termijnen is betaald?
Ik heb in meerdere termijnen betaald, maar op mijn factuur staat het totaalbedrag van de bestelling vermeld, is dit normaal?
Ik heb gekozen voor betalen in termijnen en ik heb een vraag over de maandelijkse betalingen.
Voorwaarden
Betalingskosten met Betaal over 30 dagen met Klarna
Waarom verschijnt mijn bestelling niet in mijn account?
Als ik besluit om te kiezen voor Betaal over 30 dagen met Klarna, heb ik dan dezelfde garanties en hetzelfde herroepingsrecht?
Hoe verloopt de terugbetaling bij een gehele of gedeeltelijke retourzending van een bestelling die met Betaal over 30 dagen met Klarna wordt gedaan?
Ik heb gekozen voor Betaal over 30 dagen met Klarna en ik heb een vraag over de betaling.
Hoe werkt de levering?
Kan ik het bezorgadres wijzigen nadat mijn bestelling in behandeling is genomen?
Mijn levering is onvolledig?
Wat moet ik doen als mijn pakket in slechte staat aankomt?
Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?
Hoe kan ik de levering van mijn bestelling volgen?
Welke verzendmethodes zijn beschikbaar?
Hoeveel kost een levering?
Kan ik mijn bestelling in het buitenland laten bezorgen?
Wat gebeurt er als ik op het moment van bezorging niet thuis ben?
Wat moet ik doen als mijn pakket kwijt is geraakt?
Hoe stuur ik een bestelling terug?
Ik heb mijn terugbetaling nog steeds niet ontvangen.
Het product dat ik heb ontvangen, komt niet overeen met wat ik had besteld
Het ontvangen product is kapot.
Welke garantie zit er op mijn product?
Waar kan ik mijn apparaat laten repareren, accessoires of reserveonderdelen kopen?
Ik heb vragen over mijn product.
Welke soorten garantie worden gedekt door de 2-jarige garantie?
Ik heb net een nieuw apparaat gekocht. Nemen jullie het oude apparaat in voor recycling?
Wat doe ik als ik mijn wachtwoord ben vergeten?
Hoe wijzig ik mijn persoonlijke gegevens?
Hoe verwijder ik mijn persoonlijke gegevens?
Hoe beheer ik mijn nieuwsbriefinschrijvingen?
Welke persoonlijke gegevens verzamelen jullie?
Voor welke doelen worden mijn persoonlijke gegevens verzameld?
Hoe lang worden mijn gegevens bewaard?
Hoe worden mijn persoonlijke gegevens beschermd?
Ik heb een foutmelding ontvangen tijdens het maken van mijn klantaccount. Is alles goed gegaan?
Waarom abonneren op onze nieuwsbrief?
Hoe meld ik me af voor de nieuwsbrief?
Waarom heb ik een klantaccount nodig?
Ik heb na wijziging van mijn inloggegevens geen bevestigingsmail ontvangen.
Ik heb meerdere keren geprobeerd in te loggen en nu is mijn account geblokkeerd.
Hoe bedenk ik een veilig wachtwoord?
Hoe kan ik mijn wachtwoord wijzigen?
Hoe profiteer ik van speciale aanbiedingen?
Ik heb mijn aankoop een paar dagen voor de promotiedatum gedaan. Kan ik de aanbieding toch krijgen?
Ik heb mijn kortingscode niet ontvangen.
Wat moet ik doen als de kortingscode verloopt en ik de geldigheidsperiode wil verlengen?